top of page

טיפול טבעי למניעת צרבות כרוניות וריח רע מהפה

הפתרון הטבעי המונע את הצרבות הכרוניות במהירות, שברוב המקרים מלוות עם ריח רע מהפה, גם אם סובלים מהבעיה במשך שנים.


מניעת צרבות כרוניות שברוב המקרים מלווה גם עם ריח רע מהפה, זה לא רק מניעת הסבל היום יומי מהרגשת השריפה בקיבה, הריח הרע והסכנה מהתפתחות אולקוס – כיב קיבה וסביבה נוחה להתפתחות חיידק הליקובקטר פילורי, אלא גם מניעת ריח רע מהפה ומחלות כרוניות אוטואימוניות שבהם הגוף תוקף את עצמו כמו:

אלרגיות, דלקות פרקים, אסטמה, מחלות מעיים, עייפות כרונית, שחמת הכבד, פיברומיאלגיה ואפילו גידולים סרטניים.

מהם הגורמים לצרבות הכרוניות ולריח רע מהפה ואיך להתגבר עליהם

  1. ייצור נמוך של חומצת המימן הכלורית בקיבה, האמורה להיות מופרשת בזמן הארוחה והחיונית לעיכול החלבונים, לספיגה של המינרלים מהמים ומהמזונות לגוף, לבניית העצמות ולמניעת מחלות הפוגעות בעצבים במוח ובגוף, דבר העלול לגרום למתח ולחרדות ולמחלות פרקינסון ואלצהיימר.

  2. השמטת מזונות שלגוף אין את האנזימים החיוניים לעיכולם .

  3. הדרכה למניעת הרגלי תזונה לקויים.

  4. הימנעות מצירופי מזון ושתייה לא נכונים, המנטרלים את חומצת המימן הכלורית בקיבה החיונית לעיכול החלבונים והמזונות.

  5. הימנעות מצריכה מוגזמת של חלבונים.

  6. טיפול למניעת מתח לאורך זמן הפוגע בתהליך העיכול.

  7. שיקום תפקוד הכבד ומערכת החיסון על ידי צמחי מרפא טבעיים בהתאם לצורך.

  8. טיפול טבעי למניעת דלקת בחניכיים הפנימיים למניעת פגיעה במערכות הגוף, למניעת פגיעה בשיניים, למניעת הרובד המסריח על הלשון ולמניעת פגיעה במערכת החיסון.

  9. השמטת מזונות קשים לעיכול הנרקבים בקיבה.

  10. הדרכה להרגלי חיים נכונים המונעים פגיעה במערכת החיסון.

  11. הימנעות מאכילת ירקות המרוקנים את בלוטת התריס מהיוד, דבר המונע את חיטוי הדם ופגיעה במערכת החיסון.

  12. הדרכה להיגיינת גוף נכונה , המונעת ריח רע מהגוף וחדירה של זיהומים למחזור הדם , הגורמים לפגיעה במערכת החיסון.

כאשר החלבונים לא מתפרקים בקיבה לחומצות אמיניות, מתחיל תהליך של ריקבון בקיבה ובעקבות כך החיידקים הם שאוכלים את החלבונים והמזונות בקיבה.

כתוצאה מחילוף החומרים של החיידקים האוכלים את החלבונים והמזונות בקיבה, נוצרים גזים מהנשימה של החיידקים ומרק חומצי מההפרשות שלהם בקיבה. דבר הגורם לריקבון בקיבה ולגזים מסריחים העולים למעלה וגורמים לריח הרע הצואתי מהפה, לצרבות, לצריבה בוושט, לגזים, לנפיחות, לכאבים, להתפתחות חיידק ההליקובקטר פילורי המשגשג רק בסביבה מזוהמת, לפגיעה במערכת העיכול ולספיגת חומרים רעילים למחזור הדם הגורמים לאלרגיות ולמחלות אוטואימוניות.

הטיפול בסותרי חומצה נגד צרבות, גורם להחרפת הבעיה, מונע את עיכול החלבונים, דבר הגורם לזיהומים בקיבה, מונע את ספיגת המינרלים למוח ולגוף ,מצב שגורם למתח וחרדות ולתלות בתרופות סותרי חומצה לכל החיים

ולעיכול לקוי תמידי של החלבונים והמזונות בקיבה, הגורם למחסור באבות מזון חיוניים לגוף ולסכנה להתפתחות מחלות אוטואימוניות, לריח רע צואתי מהפה ולפגיעה במערכות הגוף.

הטיפול הטבעי כולל תפריט תזונה, המותאם לכל אדם בהתאם לגורמים

ולבעיות הנוספות שמהם עלול לסבול, כמו מצב של דלקת או כיב בקיבה ולדרך החיים שלו.

התזונה צריכה לכלול את כל אבות המזון, ממקורות איכותיים ולא אלרגניים, המתפרקים בקלות על ידי הגוף.

ניקוי רעלים ומתכות מהגוף בעזרת תפריט תזונה ייחודי הלוכד את מיץ המרה שדרכו הכבד מנסה להיפתר מהמתכות הרעילות ללא הצלחה.

השמטת מזונות שאין לגוף אנזימים לפירוקם.

שתיית משקאות טבעיים, המהווים תחליף טבעי לחומצת המימן הכלורית, החיונית לפירוק החלבונים בקיבה ולהמסת המינרלים מהמזונות וספיגתם לגוף. התאמת צמחי מרפא טבעיים ותזונה לשיקום הקיבה המגורה והמעיים צריכת מנת חלבון יומית אחת בלבד ממקור איכותי המתפרק בקלות לחומצות אמיניות.

צירופי מזון נכונים המסייעים לעיכול תקין. כמו כן חשוב לשקם את תפקוד הכבד החיוני לפעילות תקינה של רוב המערכות בגוף על ידי פורמולה מצמחי מרפא טבעיים.


העיקרון העומד מאחורי הטיפול במרפאה הוא איך המזונות מתעכלים בגוף ומשפיעים על הרכב הדם והמערכות בגוף ומה הם הרגלי החיים וצמחי המרפא המאפשרים לגוף לרפא את עצמו ולחזור לבריאות תקינה לאורך שנים.


שיטת הטיפול במרפאה:

פגישת ייעוץ אחת של כארבע שעות, שבה מקבלים את כל המידע כולל דפי הוראות ותפריטים, איך לטפל במחלה האוטואימונית האחראית לפגיעה בכבד ואיך לתחזק את הגוף בצורה בריאה לאורך שנים ולאחר מכן המשך יעוץ טלפוני או בווטסאפ בהתאם לצורך וללא עלות נוספת.


הפגישה כוללת אבחון על ידי תשאול על כל תלונות המטופל, מחלות בעבר, סוגי התרופות שבהם משתמש, בדיקות דם, הרגלי תזונה, היסטורית מחלות משפחתית, מצב משפחתי ועיסוק מקצועי.

לאחר האבחון המטופל מקבל ייעוץ מקיף שבו מוסבר לו מהם הגורמים למחלה ולבעיות שלו ואיך יוכל להתגבר עליהם באופן טבעי וליווי צמוד עד להבראה המלאה, הכולל הסבר מלא על:

  • מהם הגורמים למחלות, למה דווקא אנחנו חלינו במחלה והרבה אנשים שאוכלים אותם מזונות והרגלי החיים שלהם דומים לנו לא חולים  ואיך ניתן להתגבר על המחלה באופן טבעי.

  • דף תפריטים יומי לבחירה ממזונות מגוונים, שניתן להכין מהם מגוון תבשילים טעימים הכוללים מוצרים מהחי במידה הנכונה. כמו ביצים, דגים ובשרים שניתן לאכול אותם באותה ארוחה יחד עם סוגי ירקות ופחמימות מומלצים.

  • הסבר על פעולת המערכות בגוף ואיך ניתן לשקם את בריאות הגוף יום יום, במקום לגרום להרס המערכות וזאת על ידי שינויים קלים שאינם פוגעים בהנאות ממגוון המזונות המומלצים.

  • באיזה תנאים הגוף מסוגל לשרוף את הסוכרים בשלב הראשון ואת הכולסטרול, הטריגליצרידים והשומנים בשלב השני.

  • מהם התנאים המאפשרים לגוף לרפא ולשקם את המערכות בגוף במשך הלילה, במקום לגרום להרס כל המערכות בגוף, ביניהם הכליות, הכבד, מערכת העיכול. העצמות והלב.

  • מהם צירופי המזון והשתייה הנכונים המאפשרים עיכול מושלם של המזונות, למניעת יצירת רעלים במערכת העיכול, העלולים לגרום לצרבות, לריח רע מהפה ולפגיעה במערכת החיסון , דבר העלול לגרום בהמשך למחלות אוטואימוניות.

  • הסבר מפורט על כל סוגי המזונות, עם היתרונות והחסרונות של כל המזונות מהחי ומהצומח.

  • דף תפריטים יומי לבחירה.

  • תפריט לניקוי רעלים ומתכות מהגוף.

  • התאמת תפריט תזונה אישי, המותאם ספציפית לבעיה הייחודית של המטופלים.

  • הסבר מפורט על מה מונע מהגוף לשרוף בצורה יעילה את המאגרים של הסוכרים בגוף בשלב הראשון ואת הכולסטרול, הטריגליצרידים והשומנים בגוף בהמשך.

  • מה גורם להשמנת יתר ומאיזה מזונות להיזהר במיוחד.

  • איזה מזונות גורמים להרגשת שובע במשך שעות, ללא ירידות ועליות חדות ברמות הסוכר בגוף.

  • התאמת צמחי מרפא טבעיים לשיקום המערכות בגוף, בהתאם לצורך.

  • לאחר פגישת הייעוץ, המשך קשר טלפוני או בווצאפ בהתאם לצורך בחינם.

  • דף הוראות לשיקום ולמניעת פגיעה במערכת החיסון.

  • דף של כל המזונות החשודים כגורמי אלרגיות באופן ישיר ובאופן עקיף.

בעיות עיכול ומחלות המעיים, מהווים את הגורם הראשי למחלות כרוניות ומחלות אוטואימוניות כמו:

מחלת קרוהן – קוליטיס. מעי רגיז. ריח רע מהפה שעולה מהקיבה. הליקובקטר פילורי. חוסר בויטמין B12. עייפות כרונית. מתח. מחלות פרקים. פיסטולה. טחורים. גזים. כאבי בטן. צרבות. אולקוס. אלרגיות עור. אלרגיות בדרכי הנשימה. קדחת השחת. הזעת יתר. כבד שומני. עצירות כרונית או שלשולים כרוניים. מחלות פרקים כרוניות. סוכרת מבוגרים. כשל במערכת החיסון. גידולים ממאירים. דלקות כרוניות. דלקת בעמוד השדרה ופגיעה בכל המערכות בגוף וזאת בגלל שנוצרים חסרים באבות מזון חיוניים עקב העיכול הלקוי, הגורמים לחולשה במערכות הגוף ולפגיעה בשלמות המעיים ועקב כך לחדירה של  חומרים רעילים למחזור הדם, הגורמים לפגיעה בכל המערכות בגוף.

יחיאל תורג'מן. נטורופת מוסמך, בוגר המכללה לרפואה משלימה במסלול של ארבע שנים, הכוללים לימודי רפואה מערבית וסינית, צמחי מרפא מערביים וסיניים, מגוון שיטות תזונה, הומאופתיה, אבחון לפי הלשון, העיניים, הדופק ורפלקסולוגיה.

בעל ניסיון משנת 1996. חבר באגודת הנטורופתים בישראל, מספר 10089 R.Na


להזמנת טיפול ופגישת ייעוץ, מוזמנים להתקשר לנטורופת יחיאל תורג'מן בטלפון: 050-8331604.

כתובת אי-מייל: ty150@walla.com

כתובת המרפאה  – מושב יד רמב"ם, רחוב הרמב"ם 15 בין מודיעין לרחובות.

 

שעות פעילות המרפאה:

בימים ראשון עד חמישי - משעה 09:00 עד השעה 20:00.

בימי שישי וערבי חג - מהשעה 09:00 ועד השעה 15:00.


המלצת לקוח שלומי כהן שלומי סבל מצרבות חזקות ומריח רע מהפה והוא היה חייב לבלוע לפי המרשם שרשמה לו הרופאה, שני כדורים של סותרי חומצה במינון הכי גבוה כל שעתיים. שלומי סיפר לי שאם אחרי שעתיים הוא היה שוכח לקחת את הכדורים, הוא היה סובל מכאבים כל כך חזקים שהיו גורמים לו לצרוח יותר מאשר הצירים של האישה בזמן הלידה. כאשר שאל אותי לאחר כשעה וחצי ששהה אצלי בקליניקה, מתי הוא יכול להפסיק את השימוש בכדורים סותרי החומצה . עניתי לו שמרגע זה הוא לא צריך יותר לקחת כדורים נגד צרבות. שלומי הסתכל עלי כאילו אני לא מבין את חומרת הבעיה שלו ואמר לי שתוך כחצי שעה אם לא ייקח את הכדורים, הוא יתחיל לצרוח מרוב כאבים. מיד נתתי לו לאכול מזונות טבעיים היוצרים תגובה בסיסית חזקה בקיבה, הגורמים לפירוק החומצה בקיבה בעוצמה יותר גבוהה מהתרופות שסותרים את החומצה בקיבה וגם לאחר ששהה אצלי בקליניקה כארבע שעות, שזה בערך הזמן שאורכת פגישת הייעוץ. הוא לא הרגיש שום כאבים ומאותו יום, מאז שהוא שומר על התזונה הנכונה, צירופי מזון והרגלי חיים בריאים לפי ההוראות שנתתי לו, הוא לא סובל יותר מהצרבות ומהריח רע מהפה ולא לוקח יותר סותרי חומצה.

Recent Posts

See All

דלקת בדרכי השתן

טיפול טבעי יעיל למניעה ולהבראה מהדלקות בדרכי השתן הכרוניות מכל הגורמים וללא צורך באנטיביוטיקה.

heart.png

הקניית הרגלי חיים נכונים

experience.png

נטורופת מוסמך בעל נסיון רב

dish.png

התאמת תפריט ייחודי

call.png

ליווי ותמיכה ללא הגבלה

meeting.png

פגישת ייעוץ אישית

herbal.png

התאמת פורמולות צמחי מרפא

bottom of page