top of page

קדחת השחת - אסטמה

הטיפול הטבעי בקדחת השחת, באסתמה ובאלרגיות, המטפל בשורש המחלה.


קדחת השחת היא אלרגיה עונתית, הנגרמת בדרך כלל מהפריחה של העצים באביב ומהפריחה של העשבים בסתיו או מגורמים נוספים כמו: שאיפת עשן , אוויר מזוהם, קרדית אבק הבית.

קדחת השחת מלווה בהפרשה מימית מהאף, התעטשויות, גירודים בעיניים ובאף .

גנחת – אסטמה היא מחלה אלרגית שגם בה יש רגישות לחומרים באוויר, אך גם בגלל שחרור מוגזם של כימיקלים דלקתיים מתאים בחלל הפה ובגוף המגיבים לחומרים זרים הזורמים בדם.

ברפואה הקונוונציונלית מתייחסים לאסתמה ולקדחת השחת כמחלה כרונית והטיפול בה מתמקד בעיקר בסימפטומים החריפים, העלולים לגרום לחנק ולסכנת חיים מיידית. אבל לא מטפלים בשורש של המחלה.

קדחת השחת הגנחת – האסתמה מלווה בהתקפים נשנים של קוצר נשימה, שיעול וכיוח של ליחה דביקה וסמיכה המלווה בנשיפות ארוכות עם צפצופים רעשניים העלולים לגרום למצב של חוסר יכולת לנשום וסכנה לעצם החיים. בגלל היצרות הסימפונות, לעיתים קרובות זה מלווה בפריחות וגירודים בגוף.

הטיפול הטבעי במרפאה שלי,

מתמקד בטיפול בשורש המחלה ולא רק בסימפטומים. הגורם הראשי של קדחת השחת לפי השיטה שלי , הוא מעיכול לקוי של המזונות בקיבה הנגרם מייצור נמוך של חומצת מימן כלורית בקיבה, הקיים אצל כשליש מאוכלוסיית העולם ברמות שונות.

ככל שרמת ייצור חומצת המימן הכלורית בקיבה נמוכה יותר, כך ייווצרו יותר זיהומים בקיבה וזאת בגלל שחומצת המימן הכלורית, הכרחית להפעלת האנזימים בקיבה שאמורים לפרק את החלבונים וכאשר החלבונים לא מתפרקים, החיידקים הם שאוכלים את רוב החלבונים והמזונות בקיבה ועקב כך נוצרים זיהומים בקיבה מחילוף החומרים של החיידקים, הנספגים למחזור הדם דרך המעי הדק, שם הזיהומים מזוהים כחומר זר שלא אמור להימצא בדם ומערכת החיסון תוקפת את כל האיברים שהדם המזוהם מגיע אליהם, כולל הריאות והריריות בדרכי הנשימה, כאשר הריריות בדרכי הנשימה נפגעות,

חודרים דרכם למחזור הדם הזרעים הזיכריים שעפים באוויר באביב ובסתיו. הזרעים הזיכריים החודרים למחזור הדם דרך הריריות הפגועות, מזוהים בתוך הדם כחלבונים זרים ומערכת החיסון תוקפת אותם וגורמת לתסמינים של קדחת השחת והאסתמה

מתח מתמשך שאינו מתפרק בזמן בגלל תפקוד כבד לקוי שלא מסוגל לפרק את ההורמונים במהירות.

מחוסר באנזימים במזונות מסויימים,

דילול מיץ הקיבה על ידי צירופי מזון לא נכונים המנטרלים את חומצת המימן הכלורית בקיבה שבלעדיה האנזימים לא מסוגלים לפרק את החלבונים לחומצות אמיניות וכתוצאה מכך החיידקים הם שאוכלים את החלבונים.

עקב כך נוצרים חסרים באבות מזון חיוניים הגורמים לפגיעה בשלמות המעיים וספיגה של ההפרשות של החיידקים שאכלו את החלבונים והמזונות בקיבה למחזור הדם דרך הדפנות הפגועים של המעיים הדקים,

שם הם מזוהים על ידי הגוף כחומרים זרים וכתוצאה מכך הגוף תוקף אותם בכל מקום שהם מגיעים עם מחזור הדם, כולל בריאות, בדרכי הנשימה העליונות, בפרקים, במסתמי הלב וכאלרגיה על העור.

הטיפול הטבעי במקור המחלה כולל:

הרגלי חיים והיגיינה נכונים המונעים חדירת זיהומים למחזור הדם מכל הגורמים.

הימנעות מוחלטת מהמזונות שלגוף חסרים האנזימים לעיכולם.

מנת חלבון יומית אחת מהחלבונים מהחי, עם התמקדות בחלבונים בעלי ערך גבוה.

התאמת תפריט תזונה אישי והשמטת כל המזונות החשודים כגורמי אלרגיה. צירופי מזון נכונים המסייעים לעיכול תקין וצריכת מזונות אורגניים שיספקו ויטמינים ומינרלים חיוניים לגוף. תפריט תזונה לניקוי מתכות ורעלים מהגוף.

שתיית תחליף טבעי לחומצת המימן הכלורית שמיוצרת ברמה נמוכה בקיבה.

טיפול יסודי להסרת המתח והחרדות בדרכים שונות כדי למנוע את הפגיעה במערכת העיכול, שהיא למעשה הגורם הראשי למחלה.

פורמולות מצמחי מרפא לשיקום הכבד ולחיזוק מערכת החיסון,המסייעים גם לניטרול רעלים ומתכות בגוף, להרחבת הסימפונות, לייבוש הליחה, לכיוח ולהרגעה מיידית של הגירודים והפריחות על ידי מריחה חיצונות וכן תזונה יחודית לניקוי רעלים ומתכות מהגוף על ידי ספיגת מיץ המרה עם הכולסטרול, המתכות והרעלים שהוא מכיל והובלתם החוצה למעי הגס, משם אין ספיגת מזונות לגוף.


שיטת הטיפול במרפאה:

פגישת ייעוץ אחת של כארבע שעות, שבה מקבלים את כל המידע כולל דפי הוראות ותפריטים, איך לטפל במחלה האוטואימונית האחראית לפגיעה בכבד ואיך לתחזק את הגוף בצורה בריאה לאורך שנים ולאחר מכן המשך יעוץ טלפוני או בווטסאפ בהתאם לצורך וללא עלות נוספת.


הפגישה כוללת אבחון על ידי תשאול על כל תלונות המטופל, מחלות בעבר, סוגי התרופות שבהם משתמש, בדיקות דם, הרגלי תזונה, היסטורית מחלות משפחתית, מצב משפחתי ועיסוק מקצועי.

לאחר האבחון המטופל מקבל ייעוץ מקיף שבו מוסבר לו מהם הגורמים למחלה ולבעיות שלו ואיך יוכל להתגבר עליהם באופן טבעי וליווי צמוד עד להבראה המלאה, הכולל הסבר מלא על:

  • מהם הגורמים למחלות, למה דווקא אנחנו חלינו במחלה והרבה אנשים שאוכלים אותם מזונות והרגלי החיים שלהם דומים לנו לא חולים  ואיך ניתן להתגבר על המחלה באופן טבעי.

  • דף תפריטים יומי לבחירה ממזונות מגוונים, שניתן להכין מהם מגוון תבשילים טעימים הכוללים מוצרים מהחי במידה הנכונה. כמו ביצים, דגים ובשרים שניתן לאכול אותם באותה ארוחה יחד עם סוגי ירקות ופחמימות מומלצים.

  • הסבר על פעולת המערכות בגוף ואיך ניתן לשקם את בריאות הגוף יום יום, במקום לגרום להרס המערכות וזאת על ידי שינויים קלים שאינם פוגעים בהנאות ממגוון המזונות המומלצים.

  • באיזה תנאים הגוף מסוגל לשרוף את הסוכרים בשלב הראשון ואת הכולסטרול, הטריגליצרידים והשומנים בשלב השני.

  • מהם התנאים המאפשרים לגוף לרפא ולשקם את המערכות בגוף במשך הלילה, במקום לגרום להרס כל המערכות בגוף, ביניהם הכליות, הכבד, מערכת העיכול. העצמות והלב.

  • מהם צירופי המזון והשתייה הנכונים המאפשרים עיכול מושלם של המזונות, למניעת יצירת רעלים במערכת העיכול, העלולים לגרום לצרבות, לריח רע מהפה ולפגיעה במערכת החיסון , דבר העלול לגרום בהמשך למחלות אוטואימוניות.

  • הסבר מפורט על כל סוגי המזונות, עם היתרונות והחסרונות של כל המזונות מהחי ומהצומח.

  • דף תפריטים יומי לבחירה.

  • תפריט לניקוי רעלים ומתכות מהגוף.

  • התאמת תפריט תזונה אישי, המותאם ספציפית לבעיה הייחודית של המטופלים.

  • הסבר מפורט על מה מונע מהגוף לשרוף בצורה יעילה את המאגרים של הסוכרים בגוף בשלב הראשון ואת הכולסטרול, הטריגליצרידים והשומנים בגוף בהמשך.

  • מה גורם להשמנת יתר ומאיזה מזונות להיזהר במיוחד.

  • איזה מזונות גורמים להרגשת שובע במשך שעות, ללא ירידות ועליות חדות ברמות הסוכר בגוף.

  • התאמת צמחי מרפא טבעיים לשיקום המערכות בגוף, בהתאם לצורך.

  • לאחר פגישת הייעוץ, המשך קשר טלפוני או בווצאפ בהתאם לצורך בחינם.

  • דף הוראות לשיקום ולמניעת פגיעה במערכת החיסון.

  • דף של כל המזונות החשודים כגורמי אלרגיות באופן ישיר ובאופן עקיף.

בעיות עיכול ומחלות המעיים, מהווים את הגורם הראשי למחלות כרוניות ומחלות אוטואימוניות כמו:

מחלת קרוהן – קוליטיס. מעי רגיז. ריח רע מהפה שעולה מהקיבה. הליקובקטר פילורי. חוסר בויטמין B12. עייפות כרונית. מתח. מחלות פרקים.  פיסטולה. טחורים. גזים. כאבי בטן. צרבות. אולקוס. אלרגיות עור. אלרגיות בדרכי הנשימה. קדחת השחת.  הזעת יתר. כבד שומני. עצירות כרונית או שלשולים כרוניים. מחלות פרקים כרוניות. סוכרת מבוגרים. כשל במערכת החיסון. גידולים ממאירים.  דלקות כרוניות. דלקת בעמוד השדרה ופגיעה בכל המערכות בגוף

וזאת בגלל שנוצרים חסרים באבות מזון חיוניים עקב העיכול הלקוי, הגורמים לחולשה במערכות הגוף ולפגיעה בשלמות המעיים ועקב כך לחדירה של  חומרים רעילים למחזור הדם, הגורמים לפגיעה בכל המערכות בגוף.

יחיאל תורג'מן. נטורופת מוסמך, בוגר המכללה לרפואה משלימה במסלול של ארבע שנים, הכוללים לימודי רפואה מערבית וסינית, צמחי מרפא מערביים וסיניים, מגוון שיטות תזונה, הומאופתיה, אבחון לפי הלשון, העיניים, הדופק ורפלקסולוגיה.

בעל ניסיון משנת 1996. חבר באגודת הנטורופתים בישראל, מספר 10089 R.Na


להזמנת טיפול ופגישת ייעוץ, מוזמנים להתקשר לנטורופת יחיאל תורג'מן בטלפון: 050-8331604.

כתובת אי-מייל: ty150@walla.com

כתובת המרפאה  – מושב יד רמב"ם, רחוב הרמב"ם 15 בין מודיעין לרחובות.

 

שעות פעילות המרפאה:

בימים ראשון עד חמישי - משעה 09:00 עד השעה 20:00.

בימי שישי וערבי חג - מהשעה 09:00 ועד השעה 15:00.

Recent Posts

See All

דלקת בדרכי השתן

טיפול טבעי יעיל למניעה ולהבראה מהדלקות בדרכי השתן הכרוניות מכל הגורמים וללא צורך באנטיביוטיקה.

heart.png

הקניית הרגלי חיים נכונים

experience.png

נטורופת מוסמך בעל נסיון רב

dish.png

התאמת תפריט ייחודי

call.png

ליווי ותמיכה ללא הגבלה

meeting.png

פגישת ייעוץ אישית

herbal.png

התאמת פורמולות צמחי מרפא

bottom of page