top of page

טיפול טבעי למניעת גידולים ממאירים.

מהם הגורמים להתפתחות גידולים ממאירים ואיך ניתן למנוע את המחלה באופן טבעי.

מתכות רעילות, קרינה ממקורות שונים, דלקות כרוניות, אלרגיות, מחלות אוטואימוניות, צריכה עודפת של חלבונים מהחי ומהצומח, צריכת סוכרים גבוהה, מתח גבוה, מחלות בדרכי העיכול, חולשה במערכת החיסון, שימוש כרוני בתרופות כימיות ותרופות המכילים הורמונים, מזונות מעובדים כמו נקניקים, מזונות מעושנים, כבד.

מקור המתכות הרעילות עלול להיות ממזונות מהחי כמו דגי ים החיים במי ים מזוהמים משפכים תעשייתיים, דגי בריכות, עופות ובשרים המכילים רמות גבוהות של הורמוני גדילה וממזונות מהצומח המטופלים בחומרי הדברה והורמונים, צריכה מוגזמת של מזונות מעובדים כמו נקניקים ומזונות המכילים חומרי שימור, שחיה במי ים מזוהמים, שאיפת אוויר מזוהם, מגע ממושך עם מתכות ותכשיטים המצופים במתכות, כדורים למניעת הריון, טיפול בהורמונים לגיל המעבר.

מתח גבוה פוגע בשלמות ובתפקוד מערכת העיכול מתיש את הגוף ופוגע במערכת החיסון, כאשר הגוף שרוי במתח מתמשך הגוף נכנס למצב של "הילחם או ברח" במצב הזה רוב הדם מופנה לשרירי הגוף כדי לאפשר לאדם להגן על עצמו , כתוצאה מכך נוצר מחסור דם במערכת העיכול, המזונות לא מתעכלים כראוי ועקב כך נוצרים תוצרי לוואי רעילים הנספגים למחזור הדם הגורמים לאלרגיות ולמחלות אוטואימוניות ובנוסף נוצרים חסרים תזונתיים חיוניים הפוגעים גם במערכת החיסון וביכולת הגוף להלחם במחלות.

הטיפול המומלץ על ידי כדי להגן על הגוף מהמתכות הרעילות  הוא התאמת תפריט תזונה לניקוי מתכות ורעלים מהגוף. הסופג את מיץ המרה שמכיל מתכות רעילות, כולסטרול ומינרלים ומוציא אתם החוצה דרך המעי הגס. התפריט לניקוי רעלים גם עוזר לירידה במשקל ללא צורך בפעילות גופנית מאומצת.

שיקום  תפקוד הכבד על ידי פורמולה מצמחי מרפא טבעיים, היות והכבד הוא האיבר הראשי בגוף המסוגל לעצור את התקדמות המחלה בגלל יכולתו לנטרל הורמונים ולפרק רעלים ממקורות שונים ליסודות שלהם ולסלק אותם מהגוף דרך מיץ המרה.

שיקום מערכת העיכול על ידי התאמת תפריט תזונה אישי המותאם ליכולת העיכול של הגוף המגביל את רמות החלבונים מהחי ומהצומח ואת רמות הסוכרים ו"מרעיב את התאים הסרטניים" וזאת כדי למנוע את שגשוג התאים הסרטניים ולספק את כל המזונות החיוניים לגוף.

אכילת ארוחות מסודרות ללא נשנושים בין הארוחות, הגורמים להצפת הגוף באינסולין דבר שגורם בעקיפין להסתיידויות בכל הגוף כולל בנימים, מצב הגורם לחוסר אספקת מזון וחמצן לרקמות בגוף ולהתפתחות נמק ודלקות העלולים להפוך לגידולים סרטניים  בכל הגוף. 

שיקום מערכת החיסון על ידי פורמולה מצמחי מרפא טבעיים הפועלת נגד חיידקים, פטריות וממריצה את מערכת החיסון כדי להתגבר על הווירוסים, על הדלקות ועל התאים הממאירים

וכן הדרכה להרגלי  חיים בריאים, העוזרים לגוף לרפא את עצמו ותמיכה וליווי צמוד החיוניים להתגברות על המחלה.

שיטת הטיפול במרפאה:

פגישת ייעוץ אחת של כארבע שעות, שבה מקבלים את כל המידע כולל דפי הוראות ותפריטים, איך לטפל במחלה האוטואימונית האחראית לפגיעה בכבד ואיך לתחזק את הגוף בצורה בריאה לאורך שנים ולאחר מכן המשך יעוץ טלפוני או בווטסאפ בהתאם לצורך וללא עלות נוספת.


הפגישה כוללת אבחון על ידי תשאול על כל תלונות המטופל, מחלות בעבר, סוגי התרופות שבהם משתמש, בדיקות דם, הרגלי תזונה, היסטורית מחלות משפחתית, מצב משפחתי ועיסוק מקצועי.

לאחר האבחון המטופל מקבל ייעוץ מקיף שבו מוסבר לו מהם הגורמים למחלה ולבעיות שלו ואיך יוכל להתגבר עליהם באופן טבעי וליווי צמוד עד להבראה המלאה, הכולל הסבר מלא על:

  • מהם הגורמים למחלות, למה דווקא אנחנו חלינו במחלה והרבה אנשים שאוכלים אותם מזונות והרגלי החיים שלהם דומים לנו לא חולים  ואיך ניתן להתגבר על המחלה באופן טבעי.

  • דף תפריטים יומי לבחירה ממזונות מגוונים, שניתן להכין מהם מגוון תבשילים טעימים הכוללים מוצרים מהחי במידה הנכונה. כמו ביצים, דגים ובשרים שניתן לאכול אותם באותה ארוחה יחד עם סוגי ירקות ופחמימות מומלצים.

  • הסבר על פעולת המערכות בגוף ואיך ניתן לשקם את בריאות הגוף יום יום, במקום לגרום להרס המערכות וזאת על ידי שינויים קלים שאינם פוגעים בהנאות ממגוון המזונות המומלצים.

  • באיזה תנאים הגוף מסוגל לשרוף את הסוכרים בשלב הראשון ואת הכולסטרול, הטריגליצרידים והשומנים בשלב השני.

  • מהם התנאים המאפשרים לגוף לרפא ולשקם את המערכות בגוף במשך הלילה, במקום לגרום להרס כל המערכות בגוף, ביניהם הכליות, הכבד, מערכת העיכול. העצמות והלב.

  • מהם צירופי המזון והשתייה הנכונים המאפשרים עיכול מושלם של המזונות, למניעת יצירת רעלים במערכת העיכול, העלולים לגרום לצרבות, לריח רע מהפה ולפגיעה במערכת החיסון , דבר העלול לגרום בהמשך למחלות אוטואימוניות.

  • הסבר מפורט על כל סוגי המזונות, עם היתרונות והחסרונות של כל המזונות מהחי ומהצומח.

  • דף תפריטים יומי לבחירה.

  • תפריט לניקוי רעלים ומתכות מהגוף.

  • התאמת תפריט תזונה אישי, המותאם ספציפית לבעיה הייחודית של המטופלים.

  • הסבר מפורט על מה מונע מהגוף לשרוף בצורה יעילה את המאגרים של הסוכרים בגוף בשלב הראשון ואת הכולסטרול, הטריגליצרידים והשומנים בגוף בהמשך.

  • מה גורם להשמנת יתר ומאיזה מזונות להיזהר במיוחד.

  • איזה מזונות גורמים להרגשת שובע במשך שעות, ללא ירידות ועליות חדות ברמות הסוכר בגוף.

  • התאמת צמחי מרפא טבעיים לשיקום המערכות בגוף, בהתאם לצורך.

  • לאחר פגישת הייעוץ, המשך קשר טלפוני או בווצאפ בהתאם לצורך בחינם.

  • דף הוראות לשיקום ולמניעת פגיעה במערכת החיסון.

  • דף של כל המזונות החשודים כגורמי אלרגיות באופן ישיר ובאופן עקיף.

בעיות עיכול ומחלות המעיים, מהווים את הגורם הראשי למחלות כרוניות ומחלות אוטואימוניות כמו:

מחלת קרוהן – קוליטיס. מעי רגיז. ריח רע מהפה שעולה מהקיבה. הליקובקטר פילורי. חוסר בויטמין B12. עייפות כרונית. מתח. מחלות פרקים. פיסטולה. טחורים. גזים. כאבי בטן. צרבות. אולקוס. אלרגיות עור. אלרגיות בדרכי הנשימה. קדחת השחת. הזעת יתר. כבד שומני. עצירות כרונית או שלשולים כרוניים. מחלות פרקים כרוניות. סוכרת מבוגרים. כשל במערכת החיסון. גידולים ממאירים. דלקות כרוניות. דלקת בעמוד השדרה ופגיעה בכל המערכות בגוף וזאת בגלל שנוצרים חסרים באבות מזון חיוניים עקב העיכול הלקוי, הגורמים לחולשה במערכות הגוף ולפגיעה בשלמות המעיים ועקב כך לחדירה של  חומרים רעילים למחזור הדם, הגורמים לפגיעה בכל המערכות בגוף.

יחיאל תורג'מן. נטורופת מוסמך, בוגר המכללה לרפואה משלימה במסלול של ארבע שנים, הכוללים לימודי רפואה מערבית וסינית, צמחי מרפא מערביים וסיניים, מגוון שיטות תזונה, הומאופתיה, אבחון לפי הלשון, העיניים, הדופק ורפלקסולוגיה.

בעל ניסיון משנת 1996. חבר באגודת הנטורופתים בישראל, מספר 10089 R.Na


להזמנת טיפול ופגישת ייעוץ, מוזמנים להתקשר לנטורופת יחיאל תורג'מן בטלפון: 050-8331604.

כתובת אי-מייל: ty150@walla.com

כתובת המרפאה  – מושב יד רמב"ם, רחוב הרמב"ם 15, בין מודיעין לרחובות.

 

שעות פעילות המרפאה:

בימים ראשון עד חמישי - משעה 09:00 עד השעה 20:00.

בימי שישי וערבי חג - מהשעה 09:00 ועד השעה 15:00.

Recent Posts

See All

דלקת בדרכי השתן

טיפול טבעי יעיל למניעה ולהבראה מהדלקות בדרכי השתן הכרוניות מכל הגורמים וללא צורך באנטיביוטיקה.

heart.png

הקניית הרגלי חיים נכונים

experience.png

נטורופת מוסמך בעל נסיון רב

dish.png

התאמת תפריט ייחודי

call.png

ליווי ותמיכה ללא הגבלה

meeting.png

פגישת ייעוץ אישית

herbal.png

התאמת פורמולות צמחי מרפא

bottom of page